Krimuldas novads
Krimuldas novads atrodas Pierīgā.
Krimuldas novada pašvaldību veido 2 pagasti: Krimulda un Lēdurga.
Robežojas ar Sējas, Siguldas, Inčukalna, Pārgaujas, Līgatnes un Limbažu novadiem.
Krimuldas novada zemes platība – 341 km2.
Krimuldas novada administratīvais centrs ir Ragana.
Novadā deklarējušies 5160 iedzīvotāji (01.07.2018. dati).
Krimuldas novada iedzīvotāju pārstāvību nodrošina to ievēlēts pašvaldības lēmējorgāns – Krimuldas novada dome.
Krimuldas novada domi veido 15 deputāti.
Dome pārstāv iedzīvotāju intereses pašvaldības un valsts līmenī.
Krimuldas novada domes pašreizējais sastāvs ievēlēts pašvaldību vēlēšanās 2017. gada 3. jūnijā.
Krimuldas novada domes priekšsēdētājs Linards Kumskis.
Krimuldas novada domes priekšsēdētāja vietnieks Artūrs Caucis.
Krimuldas novada pašvaldības izpilddirektors Laimonis Ozols.
Krimuldas novada pašvaldības izpilddirektora vietnieks Vilnis Krišjānis.